Vásárlási és szállítási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.

Üzemeltetői adatok:

inSPORTline Hungary kft. - a nemzetközi inSPORTline hálózat magyarországi képviselete
2500 Esztergom
Kossuth Lajos 65.
Adószám: 14328378-2-11
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: insportline@insportline.hu
Telefonos elérhetőség: 06-33-313242, 06-70-2118227

 

Megvásárolható termékek

Cégünk sportszerek, sportfelszerelések, étrendkiegészítők, fitnesstermi és otthoni kondigépek, kardiogépek, motoros kiegészítők forgalmazásával foglalkozik. Honlapunkon szinte csakis sporttal és fitness-el és motorozással kapcsolatos termékeket találhat. Minden forgalmazott termékről részletes információt kérhet ügyfélszolgálatunkon.

A megjelenített termékeket on-line (elektronikus) vagy telefonos megrendeléssel lehet rendelni. Megrendelés esetén a termékeket házhozszállítjuk (folyamatát lásd később), vagy személyesen átvehetők, kipróbálhatók az esztergomi bemutatótermünkben, üzletünkben.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak

- Fitness termékek: sportfelszerelések, étrendkiegészítők, sportszerek

- Szabadidő: szabadidő kellékek, szórakoztató kellékek, játékok, egyéb sportszerek

- Motoros kellékek: bukósisakok, motoros kiegészítők, motoros ruhák

A termékekre vonatkozó megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját (lásd később). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A termékek bruttó ára mellett honlapunk feltünteti az áfa nélküli árat is, ez az információ csak tájékoztató jellegű.

Személyi adatok védelme

Megrendelés esetén szükségünk lesz az Ön adataira. Ezek az adatok szükségesek a számla kitöltéséhez, valamint az áru postázásához. a Vásárlók adatait kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. Az eladó fél nem vállal semminemű felelősséget a hibásan vagy hiányosan megadott adatokból keletkező problémákért, főleg ha nem tüntetett fel ervényes telefonszámot, melyen elérjük Önt. Az Insportline Hungary kft. a www.insportline.hu, www.worker.hu, www.worker-moto.hu, www.filaskates.hu webáruházak tulajdonosa és üzemeltetője kijelenti, hogy a rendszerünkbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és törvény szerint kezeljük. Adatait semmilyen körülmények nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek sem más személyeknek. Ezen feltétel alól kivétel a szállító vagy kézbesítő cég (Posta, TOF). A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről és az adatokkal az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el.

Az áruházban való böngészés, keresés

A webáruházunkban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldali részében lévő kategória menüből választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot találhat, melyek a könnyebb eligazodást szolgálják. Minden csoporthoz csakúgy mint az egyes termékekhez részletesebb leírás is tartozik. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. Információ kedvéért feltüntettük az Áfa nélküli árat, viszont minden termékünket KIZÁRÓLAG csak bruttó áron értékesíhetünk belföldi kereskedelemben. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a Honlap fülre kattintva, ami az oldalak felső részén középen található.

A baloldali keresőmezőben gyorsíthatja meg bármely termék gyorsabb megtalálását honlapunkon. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.

Megrendelés

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Ezen a portálon végrehajtott megrendelés következményeként a vevő és az eladó között adásvételi szerződés jön létre.  A megrendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket és tisztában van a vásárlás rögzített menetével. Az érvényes megrendeléshez vagy a regisztrációhoz a vásárló a regisztrációs oldalon található valamennyi pontot köteles a valóságnak megfelelően kitölteni. E kötelezettség elmulasztásából eredő károkért, illetve a regisztrációs folyamat közben felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget.

Amennyiben a rendelését telefonon kívánja megtenni, ez ugyanazon feltételek mellett a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében az ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges.

A termékek  adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az árváltoztatás jogát cégünk fenntartja. A honlapunkon található kiegészítők kompatibilitása más, nem inSPORTline, WORKER termékekkel nem garantált.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelések feldolgozása, igazolás

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9 és 17 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-6 munkanapon belül. Nagyobb összegű, mennyiségű megrendelés esetén kérjük hívja központi számunkat további információért (szállítás, árukészlet ellenőrzése).

A rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Azonnal megjelenik a kosár tartalma. Amennyiben szeretne több terméket a kosárba helyezni, nyomja meg a VISSZA A TERMÉKEKHEZ gombot és folytathatja a vásárlást.

3. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben az nem megfelelő javítsa ki és nyomja meg az ÁTSZÁMOLNI feliratú gombot. A KOSÁR KIÜRÍTÉSE feliratú gombbal ürítheti a bevásárlókosarat.

4. A folytatásért nyomja meg a PÉNZTÁR feliratú gombot. Majd a megjelenő listából a bal oldali kis kockák kijelölésével válassza ki a kívánt szállítási módot. Ezekután a újból megjelnő listából hasonlóan mint az előbb válassza ki a kívánt fizetési módot. Az utolsó lépésként töltse ki figyelmesen az űrlapot, melyre a csomagküldés illetve a rendelés feldolgozásához van szükség. Töltse ki az összes mezőt, különben a rendszer nem fogadja el megrendelését. A csillaggal jelölt adatok kötelező adatok. Az alső szövegboxban megjegyzést fűzhet a rendeléshez, ezt a feldolgozás során az ügyfélszolgálat látni fogja. 

5. A MEGRENDELÉS KÜLDÉSE feliratú gomb megnyomásával a rendelést postázza. Figyelem!! A rendelés elfogadása után a böngészőjén egy feliratnak kell megjelennie A RENDELÉSÉT ELFOGADTUK címmel. Ha ezt nem látja valószínűleg a rendelése nem lett befejezve. Ellenőrizze a megadott email címén a leveleit néhány perc múlva, nem érkezett e igazolás. Amennyiben nem, ismételje meg a rendelést vagy hívja ügyfélszolgálatunkat. A megrendelést követően automatikus igazolást kap emailcímére.

6. Amegrendelés küldése regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtani, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Szállítási díj, csomagolás, postai díj

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem  áll módunkban elfogadni.

15.000, - HUF feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes az egész ország területére.

15.000, - HUF alatti megrendelés esetén a szállítás 1200,- Ft az egész ország területére.

A webáruházban megrendelt árut üzleti szállítópartnereink (MPL, TOF) egyikével küldjük Önnek.

    1. TOF szállítás - A megrendelt termékeket a Trans-O-Flex csomagküldővel együttműködve jutattatjuk el Önökhöz. A szállítás időpontjáról a megadott telefonszámra küldött sms-ben tájékoztatjuk. A szállítás munkanapokon 8-17 óra közt történik.

    2. Személyes átvétel az üzletünkben (H-P: 9-17 Sz: 9-12)

    Ingyenes. Fizetés készpénzben vagy előzetes banki átutalással.

    3. Insportline kiszállítás (egyedi)

    Minden esetben előzetes időpont, ár egyeztetés után történik. Szállítás igény szerint akár hétvégén is. A kiszállítás kizárólag 200,000.- Ft feletti rendelés esetén,  ingyenes!

Szállítási határidő

A szállítási határidő 2-6 munkanap, ha nincs feltüntetve másként. Abban az esetben ha valamely árucikkünket kiárusítottuk és jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt  e-mailben vagy telefonon értesítjük. Némely termékünk akár 2-3 hónapon keresztül is a KIÁRUSITOTT státuszban maradhat, mivel a termék épp gyártásban van. Erról a honlapunk tájékoztat.

Sikertelen kiszállítás

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Újraküldés esetén a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben  hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt  nem veszi át.

Szerelés, összeszerelés, otthoni összeállítás

Cégünk jelenleg üzleti és szervizhálózata felépítésén dolgozik. Összeszerelési feltételeinkről kérjük érdeklődjön telefonszámainkon vagy emailben.

Visszalépés a megrendeléstől

Minden bejegyzett megrendeléstől mindkét fél a megrendelést követő 24 órában (1 munkanap) telefonon vagy  e-mailen keresztül visszaléphet. Az ilyen visszalépést kérjük az insportline@insportline.hu címre küldeni.


Elállási jog, árú visszaküldése

Elállási jog - Néhány válasz a fontosabb kérdésekre:

  • Meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után?
    Igen, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől  eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
  • Mi az az elállási jog?
    Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.
  • Kell-e indokolnunk a szerződéstől (vásárlástól) való elállásunkat?
    Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.Fontos megjegyzés az egyes termékcsoportokat illetően, ahol előfordultak kérdések e téren:
    Korcsolyák, Gördeszkák, Rollerek: Amennyiben lehetséges kérjük a vásárlókat a megrendelt korcsolyákat otthon felpróbálni, ha lehet szőnyegen. Az utcai használat során keletkezett károkért (kerékkopás, fékkopás, stb) az elállás esetén a vásárló helytállni köteles.
  • Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
    Termék megrendelése esetén a termék átvételétől kezdődik az elállási határidő.
  • Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
    A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos határidőbe a vásárlás napja nem számít bele.
    Ajánlás:
    Természetesen a 8 munkanapos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.
  • A 8 munkanapos időtartamon belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz?
    Nem, mert a 8 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 8 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 8 munkanapos időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé. A terméket viszont kérjük haladéktalanul küldeni.
  • Milyen módon tudjuk igazolni a termék átvételének a napját?
    A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán (nyugtán) szereplő teljesítési időpont alapján lehet igazolni.
  • Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?
    Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 8 munkanapos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére.
  • Milyen formában kell közölnünk a szerződéstől való elállásunkat az eladóval?
    Elállási szándékunkat postai úton (célszerű tértivevényes levélben) vagy e-mailben kérjük kifejezésre juttatni.
  • Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?
    Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni. A terméket kérjük erdeti csomagolásban, számlával visszaküldeni.
  • Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor?
    A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Az eladó az elállás miatt sem kötbérfizetési kötelezettséget, sem bármilyen pénzbeli büntetést nem róhat a fogyasztóra. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. A termék esetleges rendeltetésszerű használatáért használati díjat és az emiatt fellépő esetleges értékcsökkenés (karcolások) megtérítését sem lehet a fogyasztótól követelni, de amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt.
    A termékeket az inSPORTline Hungary kft központjába, az esztergomi telephelyre kérjük visszaküldeni.
  • Vonatkozik e a 8 napos elállási jog az inSPORTline által kiszállított dobozolt vagy összerakott termékekre?
    Igen, az alábbi esetben a 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről az érvényes. A fogyasztó az elállási időtartamon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállás esetén a fogyasztó nem köteles megtéríteni a terméknek azt az értékcsökkenését, amely a rendeltetésszerű használat következménye, és nem köteles a termék használatáért használati díjat fizetni. Az átvett termék neki felróható értékcsökkenéséért azonban helytállni tartozik. Nem gyakorolhatja az elállási jogát a fogyasztó, ha a terméket nem tudja teljes egészében visszaszolgáltatni. Ha azonban részben vissza tudja azt szolgáltatni úgy, hogy a megmaradt rész értéke és használhatósága nem csökkent, a vételár arányos részének visszaszolgáltatását követelheti.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Szavatosság, reklamáció és garancia

Az inSPORTline Hungary által forgalmazott, eladott sportszerekre a törvényben előírt 1 év garancia érvényes. Az ennél hosszabb garanciális idő a termék részletes leírásában feltüntetésre kerül. Kiválasztott termékeinkre cégünk 5 év garanciát vállal.

Az esetleges reklamációt azonnal és különös figyelemmel kezeljük. A vásárló köteles az árut a megvételekor, átvételekor ellenőrizni. Áruhibák, nem teljes csomagolás esetén ezt azonnal jelezni az eladó felé. A szállítás közben keletkezett hibákért cégünk nem vállal felelősséget. A nyitott csomagolást, láthatóan sérült csomagolást, kérjük a futártól NEM átvenni és ezt cégünk felé azonnal, még a szállítási napon, jelezni. A szállítás során keletkezett nem látható sérüléseket 3 napon belül cégünk lehetőségei szerint azonnal cseréli.

Szavatosság

A szavatossággal az inSPORTline felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni, A tisztelt vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak; nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minősséggel; alkalmatlan ugyanazokra a célokra, melyre azonos fajtájú terméket rendszerint használnak; nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő tulajdonságokkal; vagy nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a forgalmazó is egyetértett.A fogyasztók a hiba felfedezése után minél hamarabb kötelesek érvényesíteni szavatossági igényeiket, illetve ha menthető okból erre nem képesek, legfeljebb két hónapon belül. A vásárlástól számított két éven túl azonban nem érvényesíthető szavatossági igény. Nem mindegy azonban, hogy mikor észleli a vásárló a termék hibáját. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.

Esetek, melyekre nem vonatkozik a garancia:

a) hibák, melyek a termék nem rendeltetésszerű használatából keletkeznek
b) helytelen raktározásból keletkező hibák.

A SZAVATOSSÁGI probléma esetén kérjük tartsa be a következő sorrendet :

  1. Jelezze cégünk felé a probláma felmerülését lehetőleg EMAIL-ben, faxon. A problémát kérjük röviden leírni.
  2. Csatolja az EMAIL-hez a vásárlást igazoló nyugta, vagy számla másolatát. (ezen dokumentumok egyike nélkül nem lehetséges szavatossági vagy garanciális igényt érvényesíteni)
  3. 10 ezer Ft feletti, valamint a kötelező jótállás körébe tartozó termékeket az ide vonatkozó Kormányrendelet 6. § (1) leírása szerint ingyenesen javítjuk, szállítjuk. (10kg felett, tömegközlekedésen nem szállítható termék)
  4. A fenti rendelet értelmében szavatossági probláma esetén a terméket ingyenes elszállítjuk a vásárlótól vagy helyben javítjuk. Ezügyben kérjük hívjon minket az ügyfélszolgálatunkon pontosítás miatt.
  5. Ezen ingyenes javítás előfeltétele az első két pont betartása, mellyel a vásárló igazolja a probléma felmerültét.

Abban az esetben amennyiben a  termék nem igényel javítást, a probléma nem szavatossági vagy jótállási vonzatú a javítás, visszaszállítás költségét visszaterheljük.

Egyedi kiszállás

Ügyfeleinknek kérésre kiszállási díj ellenében, időpont egyeztetés után lehetőséget biztosítunk egyedi kiszállásra.

  • Nem profi gép összeszerelése
  • Garanciális gép szervízbe juttatása
  • Sürgős szállítás

Kiszállási díjunk egyszeri 8.000 Ft-ból és kilométerenkénti 50 Ft-ból tevődik össze.

Adatkezelés

A webáruház használata során az inSPORTLine Hungary részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az inSPORTline Hungary alvállalkozója (futárszolgálat, posta). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból.  Ezen adatok az inSPORTline kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A megrendelés folyamán rögzített adatok az inSPORTline a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben megszabott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított feliratkozás során megadott adatokat az inSPORTline bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti az insportline@insportline.hu emailcímen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvényköny, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az inSPORTline általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson IDE.

Információk és adatok a webáruházban

E WEBOLDALON WEBOLDALON TALÁLHATÓ MINDEN INFORMÁCIÓ ÉS ANYAG, IDEÉRTVE A SZÖVEGET, 

KÉPEKET, HIVATKOZÁSOKAT ÉS EGYÉB ELEMEKET, EREDETI FORMÁJÁBAN JELENIK MEG.

FÉNYKÉPEK ESETÉBEN, TECHNIKAI ADATOK ESETÉBEN TERMÉKLEÍRÁSOK ESETÉBEN ELŐFORDULHATNAK

ELTÉRÉSEK, ÖREGEBB KÉPEK, RÉGEBBI MODELLEK KÉPEI, ADATAI AZ ILYEN TECHNIKAI, INFORMÁCIÓS

HIBÁKÉRT NEM VÁLLALUNK FELELŐSSÉGET, S A HIBÁKAT AZONNAL KORRIGÁLJUK. AZ
INSPORTLINE HUNGARY

NEM VÁLLAL FELELŐSSÉGET AZ INFORMÁCIÓ ÉS AZ ANYAGOK
PONTOSSÁGÉRT, MEGFELELŐSÉGÉRT VAGY

TELJESSÉGÉT, ÉS KIFEJEZETTEN ELHÁRÍT MINDEN
FELELŐSSÉGET AZ INFORMÁCIÓBAN ÉS ANYAGOKBAN

LEVŐ ESETLEGES HIBÁKÉRT VAGY
KIHAGYÁSOKÉRT. AZ INSPORTLINE SEMMILYEN KIFEJEZETT VAGY

HALLGATÓLAGOS
GARANCIÁT, BELEÉRTVE, DE EZZEL MÁSOKAT NEM KIZÁRVA, A HARMADIK SZEMÉLY JOGAINAK

NEM MEGSÉRTÉSÉRE, AZ ELADHATÓSÁGRA VAGY ADOTT CÉLRA VALÓ ALKALMASSÁGRA ÉS A

VÍRUSMENTESSÉGRE VONATKOZÓ GARANCIÁT IS, NEM VÁLLAL AZ INFORMÁCIÓ ÉS ANYAGOK

MEGJELENÍTÉSÉVEL.